materialypos
Materiały do punktów sprzedaży - czasami nazywane materiałami POS (z ang. "Point of Sale") lub nawet po prostu POSM (z ang. "Point Of Sale Materials") - są ważnym aspektem strategii marketingowej każdego punktu sprzedaży w punkcie sprzedaży. Istnieje wiele popularnych rodzajów POSM, z których firmy regularnie korzystają. Wybierając materiały do ekspozycji swojego sklepu masz do wyboru kilka różnych opcji. Każdy materiał ma swoje wady i zalety, a wybór odpowiedniego materiału wymaga wiedzy, który materiał najlepiej sprawdzi się w przypadku ekspozycji POSM i Twojej marki. Oto krótki przegląd każdego materiału i różnych zastosowań.

 

 

 

 

 

Materiały do punktów sprzedaży - czasami nazywane materiałami POS (z ang. "Point of Sale") lub nawet po prostu POSM (z ang. "Point Of Sale Materials") - są ważnym aspektem strategii marketingowej każdego punktu sprzedaży w punkcie sprzedaży. Istnieje wiele popularnych rodzajów POSM, z których firmy regularnie korzystają. Wybierając materiały do ekspozycji swojego sklepu masz do wyboru kilka różnych opcji. Każdy materiał ma swoje wady i zalety, a wybór odpowiedniego materiału wymaga wiedzy, który materiał najlepiej sprawdzi się w przypadku ekspozycji POSM i Twojej marki. Oto krótki przegląd każdego materiału i różnych zastosowań.

 

Rodzaje materiałów POSM

Na rynku nie ma typów, kształtów i rozmiarów elementów POSM, jednak można je podzielić na kategorie na podstawie ich zastosowania w handlu detalicznym.

  1. Plakaty - plakaty to grafika umieszczana na płaskiej pionowej powierzchni, takiej jak ściana; są dostępne w wielu rozmiarach.
  2. Hangery - to oznakowanie wiszące; może być po prostu prostokątnym kawałkiem grubego papieru z napisem informującym o wyprzedaży lub przedstawiającego logo firmy.
  3. Standy reklamowe - stand to samodzielna ekspozycja promująca daną kampanię; standy są różnych typów, takich jak: stojak podłogowy, stojak rollup, stojak wycięty, stojak MDF, stojak LED, stojak 3D itp.
  4. Inne POSM: inne główne typy POSM to naklejki, wobblery, podajniki grawitacyjne, wyświetlacze LED, akrylowe lub np. kartonowe ekspozytory, itp.; wszystkie te materiały są wykorzystywane do promowania komunikacji dla marek.

 

Promocja w sklepie z materiałami POSM

Dzięki materiałom w punktach sprzedaży POSM zwracasz uwagę odbiorców na swój produkt. Decyzja kupującego często zapada w sklepach, więc oznacza to, że materiały te muszą być dobrze widoczne. Dobry materiał w punkcie sprzedaży (POSM) gwarantuje, że konsument poświęci produktowi uwagę, na jaką zasługuje. I zapewnia gwarantowany wzrost sprzedaży. Materiały POS Materiały POS służą do realizacji kampanii reklamowych, wystaw i prezentacji. Jako skuteczne narzędzie marketingowe, przemyślane i odpowiednio zaprezentowane materiały POSM przyciągają uwagę konsumentów i promują markę. Ze względu na swój atrakcyjny i informacyjny charakter materiały POSM są w stanie stymulować zakupy bezpośrednio w miejscu sprzedaży.

Projektowanie, druk i opracowanie różnorodnych materiałów POS, na przykład stojaki reklamowe, ekspozytory - zajmujemy się wszystkimi Twoimi potrzebami związanymi z materiałami dla punktów na podłożach takich jak papier, karton i tworzywa sztuczne. Razem z Tobą doradzamy, które materiały sprawdzają się w Twojej komunikacji w sklepie. Czy Twoja działalność promocyjna jest długoterminowa czy krótkoterminowa na papierze, kartonie czy plastiku - chętnie pomożemy w znalezieniu najbardziej odpowiedniego materiału do pracy. Wybierając materiał na ekspozytor POSM, należy mieć na uwadze dwa czynniki: przeznaczenie i konstrukcję. Nasi eksperci mogą pomóc Ci zaprojektować ekspozytor POSM, który pasuje do Twoich potrzeb, celów, a także pomóc w wyborze projektu i materiału, z którego jest wykonany.