MojHR.pl - portal dla specjalistów

Firma Meetrics wprowadza do swojego portfolio w Polsce usługę pomiarów Viewability reklam emitowanych w ramach Over-The-Top-Television (OTT). Po dodaniu tej nowej możliwości, pomiar Meetrics obejmuje wszystkie rodzaje reklam, bez względu na urządzenie jakim posługuje się użytkownik – może to być zarówno telewizor, jak również komputer, tablet czy smartfon. W ostatnich miesiącach Meetrics wprowadził usługę badania widoczności reklam w OTT na niektórych rynkach europejskich, pozyskując już pierwszych klientów w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Polak bez Internetu żyć nie może. W kwietniu br. 28,2 mln naszych rodaków odpaliło swoje komputery, laptopy i smartfony żeby serfować po sieci. Według danych Gemius PBI przeciętny internauta spędzał w necie ponad półtorej godziny dziennie.

Kilka miesięcy temu Instagram dał firmom do ręki nowe „stare” narzędzie do tworzenia treści reklamowych.

Naturalne i nienaturalne, wewnętrzne i zewnętrzne, pochodzące z Internetu A oraz B...