Nowoczesny sekretariat wizytówką Twojej firmy

Z systemem eDokumenty Twój sekretariat stanie się w pełni nowoczesną komórką korzystającą z najnowszych trendów ale jednocześnie zachowującą wszystkie dobre zasady i praktyki kancelaryjne.

Jeżeli nie interesują Cię techniczne szczegóły instalacji, nie posiadasz serwera i nie chcesz ponosić jednorazowego większego wydatku, wówczas usługa eDokumenty w chmurze jest dla Ciebie najlepszą opcją!

ELO Digital – archiwizacja dokumentów

Rodzina produktów ELO Digital należy do najbardziej rozpoznawalnych na świecie aplikacji informatycznych w obszarze obiegu dokumentów elektronicznych. Oprogramowanie ELO zapewnia usystematyzowaną archiwizację dokumentów oraz procesowanie w bezpiecznych, w pełni kontrolowanych obiegach workflow.

Przyspiesz wprowadzanie dokumentu do systemu

Rejestrując dokumenty nie musisz po raz kolejny uzupełniać tych samych pól. Korzystaj z systemowych słowników i bazy kontaktów. Wraz z wpisem rejestrowym w systemie obiegu dokumentów tworzony jest dokument odpowiedniego typu.


Nowa ekologiczna oferta UniFactor S.A.

Pracuj ekologicznie dzięki Systemu Obiegu Dokumentów UniFirma
Jest to system archiwizacji, zarządzania i obiegu dokumentów. Elektroniczny system usprawnia procesy wymiany informacji w firmie, dba o bezpieczeństwo przechowywanych dokumentów, ułatwia szybki dostęp osób uprawnionych do zgromadzonych zasobów.